Vision
Vi ska leda med god mat och genom att göra gott.
Det betyder:
Kvalitet ska genomsyra allt vi gör.
Affärsidè
Vi säljer kvalitetsprodukter under marknadsledande varumärken inom produktsegmenten etnisk mat.
Strategi
Höja Foodpass värde som part.
Vi ska driva hållbar tillväxt.
Våra leverantörer och kunder bedömer oss.
Kärnvärden
Våra kärnvärden är vårt DNA som genomsyrar allt vi säger och gör.
Genom dem skapar vi;
Förtroende
Vi vill vara den mest betrodda partnern för våra leverantörer, kunder och konsumenter inom alla relevanta marknader och kategorier.
Relationer
Vi samarbetar med respekt och positiv energi gentemot kunder, leverantörer och kollegor.
Vi värdesätter mångfald och förenar människor kring gemensamma mål.
Framgång
Vi är fast beslutna att nå hög kvalitet i allt vårt arbete.
Vi arbetar resultatorienterat, effektivt och flexibelt.
Vi driver hållbar tillväxt.